Fireburnt cities / Πυρίκαυστες πόλεις
Kabul and other stories of the East.
Yiorgos Drosos
En
- Can a machine produce new content?*
- How does a machine with disabilities draw, paint or render?**
- Deconstructing an A.I. algorithm what result can it give us when fed the wrong data?***
- *Based on Ada Lovelace’s objections and “Note G” which is considered the first algorithm, the first computer program, “Note G” expresses doubt about the ability of a computer to develop what we call “artificial intelligence”.
- ** Objections to the Turing Test (Alan Turing) “The Argument for Various Disabilities”.
- *** It was based on the “Pixel motion Tracking” algorithm, a form of artificial intelligence that is programmed to perform a specific task.
Gr
- Μπορεί μία μηχανή να παράγει νέο περιεχόμενο;*
- Πώς σχεδιάζει, ζωγραφίζει ή φωτοαποδίδει μία μηχανή που έχει αναπηρίες;**
- Η αποδόμηση ενός αλγόριθμου τεχνητής νοημοσύνης τι αποτέλεσμα μπορεί να μας δώσει όταν το τροφοδοτείς με λάθος δεδομένα;***
- *Βασισμένο στις αντιρρήσεις της Ada Lovelace και τη “Σημείωση G” που θεωρείται ο πρώτος αλγόριθμος, το πρώτο πρόγραμμα υπολογιστή, Η “Σημείωση G” εκφράζει την αμφιβολία για την ικανότητα ενός υπολογιστή να αναπτύξει αυτό που ονομάζουμε “τεχνητή νοημοσύνη”.
- ** Αντιρρήσεις για το Turing Test (Alan Turing) «Το Επιχείρημα για τις διάφορες αναπηρίες».
- *** Βασίστηκε στον αλγόριθμο “Pixel motion Tracking”, μία μορφή τεχνητής νοημοσύνης που είναι προγραμματισμένη να εκτελεί συγκεκριμένη εργασία.
Fireburnt cities
Doctors of the World’s missions in Afghanistan, in the cities of Kabul, Makaki, Zaranj and the surrounding areas, have tried to bring hope to a place where social analysts have described “at least tragic”. As O. Orphanos wrote in the magazine “Tachydromos” on the 21st of February in 2002, “The Greek “Doctors of the World“, in their voluntary effort to offer a helping hand to the “Afghan patient”, are travelling to the modern crustacean of the world, in order to prove in practice that hope is the strongest antibiotic”. All the photos are a simple capture of the moment in Afghanistan, where Yannis Mouzalas recorded with his camera without second thoughts and with the smile of the man who came to offer.
The photographs present a capture of an apparent perfection of emotions, but behind this perfection, on a second glance, we discern a new arrangement of space that initially escapes us, consisting of disparate factors such as threat, desolation, tragedies, forced migration, struggle for survival, and death.
The synthetic world
What is the field between the physical and the synthetic world? The only certainty is that we will encounter a turbulent world-a balance of chaos-a cloud of noise and uncertainty.
The use of three-dimensional computer techniques meticulously and with great precision transfers, three-dimensional points consisting moving clouds of an entire area of buildings that have suffered temporal deterioration similar to the temporal distance that separates us from the events described in the photographs of Afghanistan.
The representational system submitted is the computational promise between two points where they are intricately connected to instantaneous sensation. The transitional stage explored by the tracking algorithm is the deconstruction of the Artificial Intelligence (A.I.) and the conceptual framework that the work deposits to the viewer.
All the photographic material was provided by Doctor Yannis Mouzalas.
The title was suggested by the curator of the exhibition, Regina Argyraki.
Fair use:
Flash Cadillac- Suzie Q
SURAH YASIN Abdulbasit Abdussamad
Πυρίκαυστες πόλεις
Καμπούλ και άλλες ανατολίτικες ιστορίες.
Ο γιατρός που πέταξε με το μαγικό χαλί.
Γιώργος Δρόσος
Οι αποστολές των «Γιατρών του Κόσμου» στο Αφγανιστάν, στις πόλεις Καμπούλ, Μακάκι, Ζαρανζ και στα περίχωρα, προσπάθησαν να δώσουν ελπίδα σε έναν τόπο, όπου οι κοινωνικοί αναλυτές χαρακτήρισαν την κατάσταση του ως «τουλάχιστον τραγική». Όπως γράφει ο Ο. Ορφανός στο περιοδικό «Ταχυδρόμος» την 21η Φεβρουαρίου του 2002: «Οι Έλληνες Γιατροί του Κόσμου, στην εθελοντική προσπάθειά τους να προσφέρουν χείρα βοηθείας στον “Αφγανό ασθενή” ταξιδεύουν στο σύγχρονο κρανίου τόπο του κόσμου με σκοπό να αποδείξουν έμπρακτα ότι η ελπίδα είναι το ισχυρότερο αντιβιοτικό».
Όλες οι φωτογραφίες είναι μια απλή αποτύπωση της στιγμής στην περιοχή του Αφγανιστάν, όπου ο Γιάννης Μουζάλας κατέγραψε με την κάμερα του, χωρίς δεύτερες σκέψεις, με το χαμόγελο του ανθρώπου που ήρθε να προσφέρει.
Οι φωτογραφίες παρουσιάζουν μια φαινομενική αποτύπωση τελειότητας συναισθημάτων, όμως πίσω από αυτή την τελειότητα, σε δεύτερη ανάγνωση, διακρίνουμε μια νέα διάταξη χώρου, που αρχικά μας διαφεύγει, αποτελούμενη από ετερόκλητους παράγοντες, όπως απειλή, ερήμωση, τραγωδίες, υποχρεωτική μετανάστευση, προσπάθεια για επιβίωση, και θάνατο.
Ο συνθετικός κόσμος
Ποιο είναι το πεδίο ανάμεσα στο φυσικό και τον συνθετικό κόσμο; Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συναντήσουμε ένα ταραχώδη κόσμο -μία ισορροπία χάους -ένα σύννεφο θορύβου και αβεβαιότητας.
Η χρήση τρισδιάστατων τεχνικών υπολογιστών, μεταφέρει σχολαστικά και με μεγάλη ακρίβεια τρισδιάστατα νέφη σημείων ολόκληρων περιοχών, από κτίσματα που έχουν υποστεί χρονική φθορά, όμοια με την χρονική απόσταση που μας χωρίζει από τα γεγονότα που περιγράφουν οι φωτογραφιές από το Αφγανιστάν.
Το αναπαραστατικό σύστημα που κατατίθεται, είναι η υπολογιστική υπόσχεση ανάμεσα σε δύο σημεία όπου συνδέονται περίπλοκα με τη στιγμιαία αίσθηση. Το μεταβατικό στάδιο που εξερευνά ο αλγόριθμος ιχνηλάτησης είναι η αποδόμηση της τεχνητής νοημοσύνης και το εννοιολογικό πλαίσιο που καταθέτει το έργο στον θεατή.
Όλο το φωτογραφικό υλικό πρόσφερε ο γιατρός Γιάννης Μουζάλας.
Τον τίτλο πρότεινε η επιμελήτρια της έκθεσης Ρεγγίνα Αργυράκη.
Fair use:
Flash Cadillac- Suzie Q
SURAH YASIN Abdulbasit Abdussamad